FAQ

Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

  • 2-5 dni w przypadku czapek z naszej oferty

  • 3-6 dni w przypadku czapek o indywidualnym designie w postaci haftów, flag, naklejek i napisów.
     

Płatność i zwrot pieniędzy

Odesłałem niechciany produkt, ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?

Po otrzymaniu od nas mailowego potwierdzenia o przetworzeniu dokonanego przez Ciebie zwrotu, należy poczekać od 2 do 5 dni na zwrot pieniędzy. Jeśli po upływie tego terminu nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt.

Wymiana i zwrot

Jak dokonać zwrotu/wymiany?

Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów.

Reklamacje/skargi

Otrzymałem wadliwy produkt i chciałbym go zareklamować. Jak mogę to zrobić? 

Jeśli uważasz, że otrzymałeś wadliwy produkt, napisz do nas maila pod adres support@thehatstore.pl. Temat wiadomości powinien zawierać słowo „claim” (reklamacja) oraz numer zamówienia, w wiadomości opisz pokrótce, na czym polega wada. Jeśli to możliwe, załącz zdjęcie.