FAQ
Dostawa
Jaki jest czas dostawy?
2-5 dni w przypadku czapek z naszej oferty
3-6 dni w przypadku czapek o indywidualnym designie w postaci haftów, flag, naklejek i napisów.
Płatność i zwrot pieniędzy
Odesłałem niechciany produkt, ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?
Po otrzymaniu od nas mailowego potwierdzenia o przetworzeniu dokonanego przez Ciebie zwrotu, należy poczekać od 2 do 5 dni na zwrot pieniędzy. Jeśli po upływie tego terminu nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt.
Wymiana i zwrot
Jak dokonać zwrotu/wymiany?
Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów.
Reklamacje/skargi
Otrzymałem wadliwy produkt i chciałbym go zareklamować. Jak mogę to zrobić?
Jeśli uważasz, że otrzymałeś wadliwy produkt, napisz do nas maila pod adres support@thehatstore.pl. Temat wiadomości powinien zawierać słowo „claim” (reklamacja) oraz numer zamówienia, w wiadomości opisz pokrótce, na czym polega wada. Jeśli to możliwe, załącz zdjęcie.