Regulamin

Regulamin

Dziękujemy za odwiedziny na stronie Hatstore. Znajdziesz u nas stylowe czapki z daszkiem, czapki klasyczne i wysokiej jakości kapelusze. Dążymy do zapewnienia naszym klientom jak najwyższej jakości usług. 

Niniejszy regulamin obejmuje dokonywane przez Ciebie zakupy oraz korzystanie ze strony www.thehatstore.pl i stanowi podstawę umowy pomiędzy Tobą, a Hatstore Scandinavia AB, szwedzką firmą o numerze rejestracyjnym 556875-5937, Stämpelvägen 2, 394 70 Kalmar, Sweden (zwaną dalej „Hatstore”). Dokonywanie u nas zakupów oraz korzystanie z naszej strony internetowej jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu. Przed skorzystaniem z naszej strony powinieneś upewnić się, że przeczytałeś oraz zrozumiałeś niniejszy regulamin.

Potwierdzenie

Po otrzymaniu Twojego zamówienia, na Twój adres e-mail prześlemy elektroniczną fakturę stanowiącą potwierdzenie Twojego zkaupu. Bardzo ważne jest wprowadzenie prawidłowego adresu e-mail podczas składania zamówienia. Zalecamy zachowanie tej wiadomości e-mail na wypadek ewentualnego kontaktu z działem obsługi klienta. Potwierdzenie zamówienia (pokwitowanie) stanowi również dowód dokonanego zakupu.

Ceny

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej Hatstore, www.thehatstore.pl, zawierają podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dane osobowe oraz pliki cookies

Informacje na temat gromadzonych przez nas danych osobowych, celów dla jakich je przetwarzamy oraz stosowanych przez nas metod przetwarzania danych osobowych, znajdziesz w naszej polityce cookies i polityce prywatności tutaj. Zaakceptowanie regulaminu zakupów Hatstore Scandinavia AB jest równoznaczne z zaakceptowaniem naszej polityki prywatności. Na naszej stronie korzystamy z plików cookies. Używanie naszej strony jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na korzystanie z plików cookies zgodnie z naszą polityką cookies.

Biuletyny/informacje przesyłane za pośrednictwem SMS

Dokonując zakupów w Hatstore Scandinavia AB, otrzymujesz także możliwość zapoznawania się z naszymi biuletynami publikowanymi 1-2 razy w tygodniu. Biuletyn zawiera rekomendacje dotyczące nowych produktów, które mogą Cię zainteresować, promocji oraz innych nowości pojawiających się w Hatstore. SMS-y wysyłamy 5-10 razy w ciągu roku. Znajdziesz w nich informacje na temat polecanych nowości, promocji oraz innych ciekawych produktów dostępnych w Hatstore.

Jeśli nie chcesz otrzymywać biuletynów, możesz w każdej chwili zrezygnować z prenumeraty, postępując według poniższych kroków:

  1. Kliknij w link ”Unsubscribe” znajdujący się na samym dole każdego biuletynu.
  2. Wyślij e-mail na adres support@thehatstore.pl i poinformuj nas o swojej rezygnacji z prenumeraty biuletynów.

Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS, postępuj według poniższych kroków:

  1. W każdej wiadomości SMS znajdziesz instrukcje dotyczące tego, jak zrezygnować z ich otrzymywania. Wystarczy wykonać zawarte w nich polecenia
  2. Wyślij mail na adres support@thehatstore.pl i poinformuj nas o swojej rezygnacji z otrzymywania wiadomości SMS.

 

Produkty

Hatstore Scandinavia AB zastrzega sobie prawo do wszelkiego rodzaju błędów typograficznych mogących wystąpić na tej stronie internetowej. Nie możemy także zagwarantować, iż zdjęcia w 100% odzwierciedlają wygląd produktów.

Zachowanie prawa własności

Wszystkie produkty pozostają całkowitą własnością Hatstore do momentu uiszczenia całej należnej kwoty.

Płatności

Przechodząc do kasy, mamy możliwość wyboru pomiędzy różnymi metodami płatności:

5.1 Adyen
- Karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express. Wszelka komunikacja odbywa się za pośrednictwem szyfrowanych serwerów posiadających certyfikat SSL.)

5.2 Jeśli nie chcemy ujawniać danych naszej karty kredytowej, mamy możliwość skorzystania z Paypal. W tym celu należy założyć darmowe konto i przelać na nie środki z naszego bieżącego rachunku (rejestracja zajmuje zazwyczaj dwa dni) oraz dokonać płatności poprzez Paypal. Wystarczy po prostu wejść na stronę paypal.com i założyć konto.

5.3 Dotpay

Dostawa

Czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Wysyłki są realizowane przez Poczta Polska. Koszt wysyłki do Wielkiej Brytanii wynosi 14,99 zł. Hatstore Scandinavia ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie lub zagubienie przesyłki w trakcie transportu do klienta. Wysyłki są realizowane ze Szwecji.

Towary niedostarczone. Jeśli nie będziesz znajdował się pod adresem docelowym w momencie dostarczenia przesyłki lub odmówisz jej przyjęcia, obciążymy Cię kwotą 60 zł. Jeśli zmienisz swoje zdanie w momencie, kiedy przesyłka została już nadana, powinieneś przyjąć paczkę i dokonać jej zwrotu. W przeciwnym razie zostanie ona zarejestrowana jako niedostarczona i zostaniesz automatycznie obciążony wspomnianą kwotą.

Prawo do anulowania zamówienia
Klienci mają prawo do dokonania zwrotu towaru w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Prawo to obowiązuje tylko, jeśli produkt i jego oryginalne opakowanie zostaną zwrócone w stanie, w jakim zostały dostarczone klientowi. O zamiarze skorzystania z prawa do odesłania towaru należy poinformować Hatstore w celu uzyskania adresu, na który należy odesłać towary. Koszty transportu zwrotnego pokrywa klient. Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, należy skontaktować się z Hatstore w terminie 30 dni w celu uzyskania informacji o możliwym zadośćuczynieniu. Klient odpowiada jednak za koszty i zagrożenia związane z transportem zwrotnym towarów do Hatstore.

Regulamin reklamacji

W momencie otrzymywania przesyłki bardzo ważne jest dokładne sprawdzenie towarów / produktów na wypadek występowania ewentualnych defektów i nieprawidłowości. W razie jakichkolwiek problemów dotyczących zamówienia lub przesyłki, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem mailowym support@thehatstore.pl. Chodzi tutaj o ewentualne szkody zaistniałe w trakcie transportu, wadliwe produkty oraz zamówienia, które w jakikolwiek inny sposób odbiegają od pierwotnych założeń. Należy pamiętać o tym, że zawsze potrzebujemy dowodów na wadliwość produktu w postaci zdjęć, które należy przesłać nam drogą mailową – tylko w takiej sytuacji będziemy mogli rozpatrzyć przedstawioną reklamację.

 

Złożenie zamówienia za pośrednictwem Hatstore jest jednoznaczne z potwierdzeniem, że ukończyliśmy 18 lat.

Ponadto należy:

1. Zarejestrować się, podając swoje prawdziwe imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz szczegóły dotyczące płatności.

2. Podać adres dostawy niebędący skrzynką pocztową ani poste restante.

Nie możemy przyjąć Twojego zamówienia do realizacji, jeśli dokonywana przez Ciebie płatność nie zostanie zaakceptowana przez firmę obsługującą płatności (np. Adyen lub PayPal).

- - - -
 

Obowiązujące prawo i jurysdykcja

Regulamin strony www.thehatstore.pl  jest objęty prawem szwedzkim. W przewidzianym przez prawo zakresie, sądy szwedzkie powinny mieć wyłączną jurysdykcję nad wszelkimi sporami związanymi z niniejszym regulaminem tej strony internetowej oraz korzystaniem z niej, zakładając, że Hatstore ma prawo do pociągnięcia użytkownika do odpowiedzialności w jego/jej miejscu przebywania.

Odpowiedzialność

Odpowiedzialność Hatstore za błędy związane z dostawami ogranicza się do warunków sprzedaży. Przykładowo, lecz nie wyłącznie, Hatstore nie ponosi odpowiedzialności bezpośredniej ani pośredniej za niekompatybilność, opóźnienia w dostawach, przestoje, utratę danych, dodatkową pracę lub inne szkody natury finansowej.

Siła wyższa

Hatstore jest zwolniony od odpowiedzialności za szkody oraz z innych kar wynikających z niemożliwości wykonania prac objętych zleceniem lub ich opóźnieniem z przyczyn od niego niezależnych. Za przyczyny te uważa się: interwencje rządowe, nowe / zmienione prawodawstwo, upadek władzy państwowej, wojna, pożar, powódź, zakłócenia pracy, zakazy, ograniczenia, sabotaż, niekorzystne warunki transportowe lub pogodowe, brak dostaw od poddostawców lub wystawienie firmy na działania natury przestępczej, mające wpływ na jej funkcjonowanie.

 

Strona Thehatstore.pl jest obsługiwana przez Hatstore Scandinavia AB.

Nasz główny adres firmowy to:

Hatstore Scandinavia AB

Stämpelvägen 2

394 70 Kalmar

Szwecja

Europejski numer VAT: SE556913543601

Regulamin - Spersonalizowany design

Regulamin dotyczący spersonalizowanego haftu:

  • Prawo do anulowania zamówienia nie obowiązuje w przypadku produktów zawierających elementy spersonalizowane w postaci: haftu, chorągiewek, znaków oraz napisów.
  • Czas dostawy w przypadku standardowego produktu Custom Made: 3-6 dni
  • Czas dostawy w przypadku dużych zamówień (co najmniej 10 szt.) oraz produktów z logo: 7-14 dni
  • Wizualizacje to tylko przybliżony obraz końcowego produktu, który w rzeczywistości może wyglądać nieco inaczej.
  • Zastrzegamy sobie prawo do wykonywania haftów o nieodpowiedniej treści.

Narzędzie do samodzielnego projektowania / Custom Made:

Na https://thehatstore.pl/produkty-szyte-na-miare/ możesz zamawiać samodzielnie zaprojektowane czapki z daszkiem oraz czapki tradycyjne. Sam wybierasz obrazek, jaki ma widnieć na czapce, czcionkę oraz logo, korzystając z narzędzia do samodzielnego projektowania.

W przypadku większości czapek z daszkiem haft można umieścić z przodu, po bokach oraz z tyłu. Czapki tradycyjne można haftować z przodu oraz z tyłu. Wszystko zależy tak naprawdę od danego modelu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym narzędziu do samodzielnego projektowania. W przypadku czapek tradycyjnych haft można umieścić z przodu oraz z tyłu. Nie mamy możliwości wykonywania haftów poza „RAMKAMI”, widocznymi w narzędziu do samodzielnego projektowania.

Łatki:

Do wielu naszych czapek można dodawać łatki z różnymi motywami oraz flagami. Niestety nasza oferta nie obejmuje wszystkich flag świata, ale jesteśmy otwarci na wasze propozycje w kwestii nowych motywów oraz flag.  

Haft boczny:

W przypadku większości naszych produktów oferujemy także haft boczny. Kupując czapkę z daszkiem i korzystając z takiej opcji, należy spodziewać się haftu tylko z boku, nie będzie on umieszczony ani na przedniej ani na tylnej stronie. Jeśli interesuje Cię czapka opatrzona haftem z przodu lub z tyłu, skorzystaj z naszego narzędzia do samodzielnego projektowania / Custom Made.

Ceny:

Zestawienie cen znajduje się na stronie: https://thehatstore.pl/produkty-szyte-na-miare/

Zmiany:

Istnieje możliwość zmiany projektu, jeśli nasz dział obsługi klienta będzie w stanie zatrzymać zamówienie przed rozpoczęciem produkcji. W związku z tym konieczny jest jak najszybszy kontakt. Za każdym razem należy dokładnie sprawdzać otrzymane potwierdzenie zamówienia.

Rozpoczęte zamówienia na produkty opatrzone logo można przerwać, jednak wiąże się to z kosztem za przetworzenie logo wynoszącym 100 zł.

Prawa autorskie:

Ponieważ przestrzegamy praw autorskich, zastrzegamy sobie możliwość przerywania zamówień naruszających prawo własności intelektualnej/prawa autorskie.

Udostępnienie logo lub motywu jest równoznaczne z zapewnieniem nas o tym, że posiadasz pełne prawa do korzystania z danego elementu w celach komercyjnych. Składając zamówienie, akceptujesz nasz regulamin zakupów, co zwalnia nas z wszelkich roszczeń związanych z ewentualnym złamaniem prawa własności intelektualnej lub praw autorskich. Jesteś odpowiedzialny za dostarczenie pisemnego pozwolenia na korzystanie z logo w celach komercyjnych w razie, gdyby zaistniała taka potrzeba. Jest to także równoznaczne ze zwolnieniem Hatstore z wszelkich kosztów obrony i innych kosztów powstałych w wyniku postępowania sądowego.

Zastrzeżenia:

Zastrzegamy sobie możliwość występowania ewentualnych odchyleń w wyglądzie, haftowaniu oraz formie produktów.

Zastrzegamy sobie możliwość występowania ewentualnych błędów w druku oraz błędów pisarskich.

Zawsze dążymy do tego, aby nasze zdjęcia jak najwierniej odwzorowywały stan rzeczywisty, nie możemy jednak zagwarantować, że będą one w pełni poprawnie wyświetlane na wyświetlaczu, którym dysponujesz.

Zastrzegamy sobie możliwość występowania ewentualnych opóźnień spowodowanych przez dostawcę lub przewoźnika. W przypadku okrągłych lub czworokątnych logotypów mogą wystąpić drobne rozbieżności w wyglądzie (niezachowany w pełni okrągły lub czworokątny kształt).

Online Dispute Resolution

The European Commission has launched an online platform that will allow consumers and traders to settle disputes through an Alternative or Online Dispute Resolution (ADR/ODR). This platform will aid in settling disputes out of court in order to resolve disputes in a less expensive, easier and faster manner. The ODR is operational as of 9 January 2016 and is accessible to consumers and traders under: http://ec.europa.eu/odr

Site selector empty