Regulamin



Zakupy u nas, w naszym sklepie Hatstore World AB (zwanym dalej thehatstore.pl, Hatstore, my i nasz) są bezpieczne, łatwe i pozbawione przykrych niespodzianek.
Oferujemy zwrotu zakupu w przeciągu 100 dni, zł oraz szybką dostawę.

Składając zamówienie na thehatstore.pl, akceptujesz nasz regulamin. Prosimy o zapoznanie się z  warunkami sprzedaży przed potwierdzeniem zakupu.
Akceptując regulamin Hatstore, akceptujesz również naszą politykę prywatności. Ta
strona używa plików cookies. Kontynuując korzystanie z thehatstore.pl, wyrażasz
zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies zgodnie z naszą polityką dotyczącą plików cookies.

Składając zamówienie na tym portalu  oświadczasz, że jest pełnoletni(-a) i posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (do zawierania umów).
Jeśli nie ukończyłeś(-aś) 18 lat, musisz posiadać zgodę rodzica na dokonywanie zakupów w naszym sklepie.

Hatstore zastrzega sobie prawo do anulowania zakupu w przypadku podejrzenia
oszustwa. W przypadku wystąpienia podejrzenia, że popełniono oszustwo skontaktujemy się z policją.
 

1. Obszar zastosowania

Poniższe warunki mają zastosowanie dla wszystkich zamówień złożonych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Oferta naszego sklepu internetowego jest skierowana wyłącznie do konsumentów.

Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej w celach, które w przeważającej mierze nie są ani handlowe, ani nie dotyczą samodzielnej działalności zawodowej. Spółka to osoba fizyczna, prawna lub partnerstwo prawne, które dokonując czynności prawnej, prowadzi działalność gospodarczą lub samodzielną działalność zawodową.

2. Zawarcie umowy

Umowa kupna zostaje zawarta z Hatstore World AB.

W momencie umieszczenia produktów w sklepie internetowym, składamy wiążącą ofertę zawarcia umowy na te towary. Możesz początkowo bez zobowiązań umieścić nasze produkty w koszyku i wymienić jego zawartość w dowolnym momencie przed złożeniem wiążącego zamówienia, korzystając z funkcji, które są dostępne i wyjaśnione podczas procesu składania zamówienia. Umowa zostaje zawarta z chwilą kliknięcia przycisku zamówienia w celu zaakceptowania oferty na towary w  koszyku. Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

3. Język umowy

Językiem dostępnym w celu zawarcia umowy jest język polski.

Zachowujemy tekst umowy i przesyłamy Ci dane zamówienia oraz nasze warunki na adres e-mail zarejestrowany w trakcie zakupów. 

4. Warunki dostawy

Ceny podane na portalu nie uwzględniają opłaty za przesyłkę, którą dodajemy na koniec do ceny, którą masz zapłacić i prezentujemy Ci przed złożeniem przez Ciebie zamówienia.

Dostarczamy nasze towary wyłącznie za pośrednictwem poczty.  Niestety nie ma możliwości bezpośredniego odbioru produktów w naszym sklepie. Koszt przesyłki standardowej wynosi 14,99 zł. Przy zamówieniach o wartości powyżej 199 zł oferujemy bezpłatną wysyłkę standardową. W koszyku  można wybrać również DHL Express jako sposób dostawy dla Twojego zamówienia.

Zamówione towary wysyłamy do Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli paczka nie mieści się w skrzynce pocztowej zostanie dostarczona do najbliższego punktu odbioru. Masz 14 dni na odebranie paczki z punktu odbioru. TUTAJ możesz dowiedzieć się więcej o naszych terminach i kosztach dostawy. Zastrzegamy możliwość wystąpienia wszelkich opóźnień spowodowanych przez producenta i przewoźnika, a także dłuższe terminy dostaw ze względu na święta i akcje promocyjne.

Masz prawo do anulowania zamówienia z powodu opóźnień w dostawie, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Kiedy zamówione przez Ciebie towary zostaną wysłane z naszego magazynu, nie mamy możliwości anulowania lub zmiany zamówienia. Zostanie ono dostarczone do Twojej skrzynki pocztowej lub punktu odbioru, z którego może zostać przez Ciebie odebrane w przeciągu  14 dni. Jeśli nie odbierzesz paczki, zostanie ona odesłana do Hatstore jako „nieodebrana/niemożliwa do dostarczenia”. Nie oznacza to zwrotu produktów. Jeśli Hatstore otrzyma paczkę, której nie udało się dostarczyć, anulujemy zamówienie i pobierzemy opłatę w wysokości 60 zł na pokrycie kosztów obsługi, administracji i transportu. Produkty spersonalizowane, zakrywające twarz i karty podarunkowe nie podlegają prawu do zwrotu. Przeczytaj TUTAJ jak dokonać zwrotu. Jeśli wróci do nas niemożliwy do dostarczenia produkt, którego nie obejmuje prawo zwrotu, poczekamy 2 miesiące, aż skontaktujesz się z nami jako klient, abyśmy mogli ponownie wysłać do Ciebie zamówienie. Jeśli nie otrzymamy od Ciebie odpowiedzi w przeciągu 2 miesięcy Twoje zamówienie zostanie anulowane, umowa zostanie rozwiązana a Twoje zamówienie zutylizowane

Dla zakupów dokonanych za pośrednictwem Hatstore.pl mamy możliwość dostawy jedynie na adresy zarejestrowane w Polsce.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie do innego kraju skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania dalszych informacji.  Nasze towary wysyłamy ze Szwecji.

W okolicznościach niezależnych od Hatstore, związanych z działaniem tak zwanych sił wyższych, takich jak między innymi klęski żywiołowe, przerwy w dostawie energii czy strajki , Hatstore nie ponosi odpowiedzialności wobec Ciebie jako klienta.

5. Płatność

W naszej kasie dostępne są następujące metody płatności:

Karta kredytowa
Składając zamówienie, podajesz dane swojej karty kredytowej. Po weryfikacji Ciebie jako pełnoprawnego posiadcza karty, transakcja płatnicza zostanie przeprowadzona automatycznie, a Twoja karta zostanie obciążona natychmiast po wysłaniu towarów. Naszym dostawcą płatności jest Adyen.

PayPal
Podczas składania zamówienia zostaniesz przekierowany(-a) na stronę internetową dostawcy internetowego PayPal. Aby móc zapłacić za pośrednictwem serwisu PayPal, musisz być tam zarejestrowany(-a) lub dokonać rejestracji, potwierdzić swoje dane dostępowe, a następnie zatwierdzić instrukcję płatności na rzecz Hatstore. Po złożeniu zamówienia w sklepie, prosimy PayPal o zainicjowanie transakcji płatniczej. Transakcja płatnicza jest realizowana automatycznie przez PayPal po wysłaniu towaru. Więcej informacji uzyskasz w trakcie składania zamówienia.

6. Zastrzeżenie własności

Towary pozostają naszą własnością do momentu uiszczenia pełnej płatności.

7. Ceny

Wszystkie ceny na thehatstore.pl podane są w złotych (zł) i zawierają podatek VAT (23%).

Ceny produktów wykonanych na zamówienie są ustalane TUTAJ w naszym narzędziu stworzonym specjalnie do tego celu.

Obowiązują ceny podane w momencie składania zamówienia, z wyłączeniem wyraźnie błędnych informacji i błędów w magazynie. Nie możemy zaoferować takiej samej ceny, jaką produkt miał podczas wyprzedaży/akcji promocyjnej po dacie zakończenia danej wyprzedaży/akcji.

Produkty zakupione podczas wyprzedaży/akcji promocyjnej można zwrócić, pod warunkiem, że nie zostały spersonalizowane ani nie służą do zakrywania twarzy.

Aby uzyskać informacje dotyczące zwrotów, zapoznaj się z punktem nr 10 Prawo do zwrotu.

8. Produkty wykonywane na zamówienie

W przypadku konkretnych produktów z naszego asortymentu istnieje możliwość wyboru własnego wzoru, na przykład dla haftu z przodu/z tyłu, który można zaprojektować za pomocą naszego narzędzia do personalizacji produktów dostępnego TUTAJ.

W naszym narzędziu "Zaprojektuj Teraz" masz możliwość projektowania na wielu różnych produktach. Opcja projektowania dostepna jest wyłącznie na produktach widocznych w narzędziu "Zaprojektuj Teraz".

Projekt dodać możemy wyłącznie w obszarze projektu, który jest pokazany za pomocą przerywanego pola w narzędziu "Zaprojektuj Teraz" i nie możemy dodawać projektów poza wskazanym obszarem. Nie mamy możliwości haftowania poza przedstawionym polem. Widoczne obrazy przedstawiają jedynie przybliżony podgląd produktu końcowego. Zastrzegamy sobie prawo do wystąpienia drobnych różnic. Kolory na zdjęciach produktów i tablicach kolorów należy traktować wyłącznie jako przybliżone odzwierciedlenie rzeczywistego koloru. Sposób odbioru kolorów może się różnić w zależności od używanego monitora. Różnice w kolorze nie stanowią więc podstawy dla reklamacji.

Należy pamiętać, że czas dostawy produktów z własnym projektem jest dłuższy. Więcej informacji na temat naszych terminów dostaw znajdziesz TUTAJ.

Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia projektów zawierających nieodpowiednie i/lub obraźliwe treści. Dotyczy to projektów takich jak, między innymi, rasistowskie i nazistowskie logo, motywy i/lub komunikaty. Hatstore ma pierwszeństwo w interpretacji logo, motywów i/lub komunikatów przesyłanych na thehatstore.pl.

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów z własnym wzorem. Jeśli zauważysz błędy w swoim projekcie lub w potwierdzeniu zamówienia lub chcesz anulować zamówienie, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby umożliwić nam rozwiązanie problemu. Jako klient masz obowiązek dokładnego sprawdzenia, czy projekt nie zawiera błędów na etapie potwierdzania zamówienia. Przeczytaj więcej o zmianie lub anulowaniu zamówienia z własnym projektem w punkcie 9 Zmiana i anulowanie zamówienia.

Respektujemy prawa autorskie i dlatego zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień, które je naruszają. Przesyłając logo lub obraz, zapewniasz nas, że posiadasz pełne prawa do wykorzystania danego logo lub obrazu. Składając zamówienie, akceptujesz nasze warunki zakupu, a my jesteśmy zwolnieni z wszelkich roszczeń dotyczących naruszenia praw autorskich. Będziesz — i jesteś — odpowiedzialny(-a) za uzyskanie pisemnej zgody na wykorzystanie logo w celach komercyjnych, jeśli zajdzie taka potrzeba. W ten sposób Hatstore nie ponosi żadnych kosztów obrony ani innych kosztów, które mogą powstać w przypadku wszczęcia postępowania sądowego.

9. Zmiana i anulowanie zamówienia

Masz prawo do anulowania zamówienia, zanim zostanie ono wysłane. Przeczytaj więcej na ten temat w punkcie 4 Dostawa.

Masz możliwość zmiany adresu dostawy przed wysłaniem zamówienia. Jeśli zauważysz błędy w otrzymanym potwierdzeniu zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby umożliwić nam rozwiązanie tego problemu, zanim Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu. Jako klient masz obowiązek dwukrotnego sprawdzenia poprawności danych podanych w potwierdzeniu zamówienia.

Zmiany w Twoim projekcie są możliwe, o ile nie zgłosisz ich za późno i nasz dział obsługi klienta będzie w stanie zatrzymać produkcję zamówienia. Dlatego ważne jest, aby w przypadku zauważenia błędów w zamówieniu, skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta. Zawsze dokładnie sprawdź potwierdzenie zamówienia, które zostanie wysłane na Twój adres e-mail po przetworzeniu zamówienia.

Rozpoczęte zamówienia na logo można anulować, jednak pobieramy w tym przypadku opłatę w wysokości 100 zł za obsługę logo. Jeśli zamówienie na logo zostało wyhaftowane i wysłane, nie możemy już anulować zamówienia.

10. Prawo do zwrotu

Hatstore oferuje obowiązujące przez 100 dni prawo do zwrotu produktów.

TUTAJ dowiesz się, jak dokonać zwrotu

Prawo do zwrotu dotyczy nieużywanych produktów z oryginalnymi naklejkami i etykietami - Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 25 zł.

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy następujących rodzajów umów:
Prawo do zwrotu nie obowiązuje w przypadku umów dostawy towarów wykonanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie spersonalizowanych.
Produkty służące do zakrywania twarzy nie kwalifikują się do zwrotu ani wymiany ze względów higienicznych.
Karty podarunkowe są wykluczone z prawa do odstąpienia od umowy i nie upoważniają do zwrotu pieniędzy.

Należy pamiętać, że przesyłki, których nie można dostarczyć, nie są traktowane jako zwroty, patrz punkt 4 Dostawa.

W przypadku zwrotów przeznaczonych dla innej firmy (błędny zwrot) niż Hatstore, czekamy 2 miesiące na wiadomość od nadawcy, zanim błędnie zwrócone towary zostaną wyrzucone. W przypadku kontaktu ze strony nadawcy w sprawie nieprawidłowych zwrotów, proponujemy odesłanie zwrotu do nadawcy na poczet kosztów przesyłki.

11. Uszkodzenia podczas transportu

Jeśli odkryjesz, że Twoja przesyłka jest uszkodzona, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie problemu. Złóż reklamację u przewoźnika w punkcie dostawy. Następnie wyślij nam wiadomość e-mail z opisem szkody, wpisując „Uszkodzenie podczas transportu” oraz swój numer zamówienia jako temat.

12. Roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji

Nasz towar powinien być pozbawiony wad w momencie dostawy. Szwy i sprzączki muszą być nienaruszone. Jeśli otrzymałeś(-aś) wadliwy produkt lub podejrzewasz, że otrzymałeś(-aś) wadliwy produkt, skontaktuj się z nami pod adresem support@thehatstore.pl. W temacie wpisz „Reklamacja dotycząca jakości produktu” i numer zamówienia, a także krótki opis wad produktu. Prześlij również zdjęcie przedstawiające powód złożenia reklamacji.

Reklamacja nie obejmuje produktów przebarwionych, ponieważ uważa się je za zużyte, pod warunkiem, że nie są odbarwione w momencie odbioru.

Widoczne obrazki i zdjęcia przedstawiają jedynie przybliżony podgląd produktu końcowego. Zastrzegamy możliwość wystąpienia drobnych odstępstw. Kolory na zdjęciach produktów, w tabelach kolorów i symulacji w naszym narzędziu do projektowania, mogą być wyświetlane w różny sposób na różnych monitorach. Różnice w kolorze nie stanowią więc podstawy dla reklamacji.

O ile poniżej wyraźnie nie uzgodniono inaczej, obowiązuje ustawowe prawo do odpowiedzialności za wady.

W przypadku towarów używanych: jeżeli wada wystąpi po upływie roku od dostawy towaru, reklamacje z tytułu wad nie są akceptowane. Wady, które wystąpią w ciągu jednego roku od dostawy towaru, można zgłaszać w ustawowym terminie wynoszącym dwa lata od dostawy towaru.

Powyższe ograniczenia i skrócone terminy nie dotyczą roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub pełnomocników

  • w przypadku uszczerbku na życiu, ciele lub zdrowiu,

  • w przypadku umyślnego lub rażącego niedbalstwa, naruszenia obowiązków, a także w przypadku złej woli,

  • w przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych, których wypełnienie umożliwia należyte wykonanie umowy oraz na których przestrzeganiu, partner umowy może stale polegać  

  • jako części obiecanej gwarancji, jeśli zostały one uzgodnione

  • lub są objęte przepisami dotyczącymi odpowiedzialności za produkt.

Informacje o wszelkich dodatkowych gwarancjach, które obowiązują i ich dokładnych warunkach można znaleźć przy danym produkcie oraz na specjalnych stronach poświęconych tym informacjom w naszym sklepie internetowym.

Dział obsługi klienta: +46 480 78 08 20 (w dni robocze od 9.00 do 12.00), za pośrednictwem poczty elektronicznej — czas odpowiedzi 24 godzin — oraz poprzez komunikator na Facebooku i Instagramie.

13. Rozstrzyganie sporów

Komisja Europejska zapewnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów, którą można znaleźć pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jesteśmy gotowi wziąć udział w pozasądowym postępowaniu arbitrażowym przed komisją arbitrażową konsumentów.

14. Polityka prywatności i plików cookie

Staramy się jak najlepiej obchodzić się z Twoimi danymi osobowymi i postępujemy zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych RODO (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), które reguluje zasady przetwarzania danych osobowych.

Informacje o tym, jakie dane osobowe zbieramy, w jakim celu i w jaki sposób je przetwarzamy, znajdziesz w naszej Polityce ochrony danych. Akceptując nasze warunki zakupu, akceptujesz również naszą Politykę ochrony danych. Dlatego ważne jest, aby zapoznać się z nią przed dokonaniem zakupu.

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies zgodnie z naszą Polityką plików cookies. Przeczytaj więcej o tym, jak postępujemy z plikami cookies TUTAJ.

15. Newsletter

Robiąc zakupy w Hatstore, masz również możliwość rejestracji w celu otrzymywania naszego newslettera, który publikujemy 1-2 razy w tygodniu. Newsletter zawiera rekomendacje dotyczące nowych produktów, które mogą Cię zainteresować, informacje o akcjach promocyjnych lub inne wiadomości dotyczące Hatstore i sprzedawanych przez nas produktów.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera, możesz w dowolnym momencie anulować swoją subskrypcję, klikając link „Anuluj subskrypcję” znajdujący się na dole każdego newslettera.

SMS-y są wysyłane 5–10 razy w roku i zawierają rekomendacje dotyczące nowych produktów, które mogą Cię zainteresować, informacje o akcjach promocyjnych lub inne wiadomości dotyczące Hatstore i sprzedawanych przez nas produktów. Jeśli nie chcesz otrzymywać SMS-ów, możesz w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji. Każdy SMS zawiera instrukcje dotyczące rezygnacji z subskrypcji.

16. Kontakt

Jeśli chcesz skontaktować się z naszą niezastąpioną obsługą klienta, możesz zrobić to w następujący sposób:

Telefon: +46 480 78 08 20

Dni robocze w godzinach 9.00-12.00

E-mail: support@thehatstore.pl

Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na otrzymane wiadomości w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Media społecznościowe:

Za pośrednictwem komunikatora na Facebooku lub Instagramie

 

Hatstore World AB
Amerikavägen 10
393 56 Kalmar
SZWECJA

Telefon: +46 480 78 08 20
E-mail: support@thehatstore.pl

EU VAT: SE556913543601