Chcesz zwrócić zamówienie? Żaden problem!

Zmiana decyzji lub zamówienie niewłaściwego produktu? Żaden problem! Jeśli produkt znajduje się w oryginalnym stanie, można go zwrócić w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy upewnić się, że nie był używany, nie jest uszkodzony, a oryginalne metki i naklejki pozostały nienaruszone.

Jak to działa

Zarejestruj swój zwrot

Zarejestruj zwrot i wybierz produkt(y), które chcesz odesłać.

Spakuj przesyłkę

W miarę możliwości użyj oryginalnego opakowania i dokładnie zabezpiecz produkt(y). Starannie zaklej paczkę taśmą i przyklej wydrukowaną etykietę wysyłkową.

Oddaj paczkę

Zanieś paczkę ze zwrotem do najbliższego punktu pocztowego i zostaw ją tam.

Zwrot

Po otrzymaniu paczki ze zwrotem, wyślemy Ci potwierdzenie e-mailem i przetworzymy zwrot pieniędzy lub korektę faktury, odejmując opłatę za zwrot w wysokości 25zł

Chcesz wymienić produkt?

Po prostu postępuj zgodnie z powyższym procesem zwrotu, a następnie złóż nowe zamówienie na wybrany produkt na naszej stronie internetowej.

Otrzymałeś wadliwy produkt? Naprawmy to!

Jesteśmy tutaj, aby pomóc, jeśli coś jest nie tak.

  • Zarejestruj swoją reklamację
    Złóż reklamację tutaj, podając szczegóły problemu.

  • Dodaj zdjęcia
    Dołącz wyraźne zdjęcia pokazujące problem, wraz z opisem, co jest nie tak.

  • Szybko się skontaktujemy
    Nasz zespół przeanalizuje Twoją sprawę i szybko zaproponuje rozwiązanie.

14-dniowe Prawo do Odstąpienia od Umowy

Zmiana zdania? Zgodnie z ustawą o umowach zawieranych na odległość, zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni od zakupu.

  • Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie, odpowiednim do testowania i sprawdzenia.

  • W przypadku nadmiernego używania produktu, może zostać potrącona jego wartość.


Ważne:
Produkty spersonalizowane lub wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Zależy nam na zapewnieniu łatwego doświadczenia, od pierwszego zamówienia po ostatni zwrot. W przypadku pytań, wystarczy się z nami skontaktować!