Zwroty


Zwroty i reklamacje

Masz pełne prawo do zwrotu zamówienia w ciągu 100 dni od daty otrzymania produktu(ów), pod warunkiem, że nie używałeś produktu(ów), a zwracane produkty są nieuszkodzone, z oryginalnymi naklejkami i etykietami.

Zarejestruj swój zwrot lub reklamację tutaj!

Oto jak dokonać zwrotu:

1 Zarejestruj swój zwrot tutaj i wybierz produkt(y), które chcesz zwrócić.

2 Zapakuj produkt(y), najlepiej w oryginalne opakowanie, aby zwrot dotarł w dobrym stanie. Zaklej paczkę taśmą i naklej na nią etykietę wysyłkową.

3 Zostaw zwrot w najbliższym urzędzie poczty polskiej.

4 Gdy tylko otrzymamy zwrot, wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail i zwrócimy pieniądze za przesłane produkty, pomniejszoną o koszty wysyłki zwrotnej (25 zł)

„!! Wymiana produktu?

Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z procesem zwrotu opisanym powyżej, a następnie złóż nowe zamówienie za pośrednictwem strony internetowej na produkt, który chcesz zastąpić.

Jak złożyć reklamację:

1 Jeśli podejrzewasz, że otrzymałaś/-eś wadliwy produkt, zarejestruj swoją reklamację tutaj.

2 Ważne jest, aby w reklamacji znalazł się szczegółowy opis tego, co jest nie tak z produktem, oraz zdjęcia wyraźnie pokazujące problem, który został szczegółowo opisany w reklamacji.

3 Sprawdzimy Twoją reklamację i niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą w celu znalezienia rozwiązania.

Prawo do odstąpienia od umowy

„Zgodnie z ustawą o umowach zawieranych na odległość, masz prawo do 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy, od momentu otrzymania zamówienia. Należy pamiętać, że jeśli produkt zostanie zwrócony w stanie gorszym niż uzasadniony do przetestowania funkcji i właściwości produktu, możesz ponieść odpowiedzialność za utratę wartości produktu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Prawo do zwrotu nie ma zastosowania do umów o dostawę towarów, które są wykonane zgodnie ze specyfikacjami konsumenta lub są wyraźnie spersonalizowane